Jag målar och målar, med tjockt och med tunt..

Fick ett smärre ryck i söndags och bestämde mig för att måla om vårt sovrum. Väggarna där är verkligen HEMSKA! Riktigt ill-blå. Typ, såhär:



Färgen funkade fint som barnrum, dock inte riktigt lika bra som färg i mitt o Ms sovrum hehe!
Hade egentligen inte tänkt måla om då vi förhoppningsvis ska flytta inom en rimlig framtid, men jag orkar verkligen inte se de hemska väggarna mer.

Så i söndags begav vi oss o jag köpte en 10-liters hink med vit färg. En vägg är nu klar (wiihoo) och första strykningen klar på ena "gavelväggen". Väggen vid sängens huvudända vet jag inte om jag kanske ska tapetsera, så den tar jag sist. Kan tyvärr inte måla alla väggarna på en gång då vår säng måste stå därinne.


Annars mår jag relativt bra just nu. Det är tungt, magen är typ gigantisk, och jag blir andfådd för inget. När jag går uppför våra tre halvtrappor till lägenheten så måste jag stanna och vila TRE gånger. Det svartnar alltså för ögonen på mig. Och hunden blir riktigt irriterad på mig då jag måste stanna och vila flera gånger när vi är ute och rastar.
Längtar tills bäsen kommer ut så man blir lite mer rörlig! Då gör ju snittet ont, men kommer ändå orka mer.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill inte byta med dig ska du veta! Jag är så sjukt glad att graviditeten är över!

2010-03-03 @ 20:07:45
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0