Det duggar inte tätt..

Nä, det duggar inte särskilt tätt med inläggen numera. Är så vansinnigt TRÖTT, förstår inte för jag sover MINST 7 timmar varje natt (även om det görs morgon tidigt) och järnvärdet är ju bra.
Längtar tills bäsen kommer så man blir lite piggare. Tungt o eländigt med stora magen är det. Tänkte jag skulle fota sen så ni får se hur galet stor ja har bivit. Helt sanslöst!

MEN först ska jag sova ett par timmar till ;-) Gubben har åkt iväg med barna till dagis, så nu råder lugnet här hemma. Hunden ligger o snarkar bredvid mig och har inte alls lust att gå ut o morgonkissa. Han är också morgontrött tack o lov hehe..

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) Ja vi kan ju alltid göra ett försök att göra nått sen. Kanske en babyrosa? ;) haha!

2010-03-12 @ 08:11:59
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Haha du som gillar babyrosa så mycket ;)

2010-03-12 @ 17:36:30
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0