Smalband

Inget bloggande på att par dagar. Internet har strulat som bara den, så till slut sa vi upp abonnemanget hos ComHem och kör för tillfället med mobilt kontant-korts-bredband. Det suger ännu mer kan jag meddela. Vi har definitivt inte bredband, det är tidernas långsammaste modemhastighet! Ska kirra bättre bredband snart, ordentliga grejjer som aldrig krånglar. Vart det nu finns. Hur svårt ska det vara med bra bredband mitt i stan?!

Så på ett tag nu så blir det ont om bilder här mina vänner. Det går helt enkelt inte att ladda upp några hehe..

Annars förflyter dagarna i skapandets tecken. Jag tänker scrap, lever scrap och ser allt i scrap. Har ett enormt kreativt flöde just nu, och kortmakeriet går på räls! Har precis gjort klart morfars 75-årskort. Provade en ny vikning (för mig) som heter stafflikort. Riktigt rolig, och enkel, vikning! Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet =)

Samt så kämpar jag på med dopinbjudningarna. Jag kommer nog aldrig göra så många criss crosskort på en gång hehe.. Det har varit roligt, men liiiiiite tråkigt att massproducera. Korten tappar lite av sin personliga känsla tycker jag. Även om alla är unika, fast de ser likadana ut =)

Annars rullar dagarna på. Det är vansinnigt varmt ute, vilket vi är evigt tacksamma för! Det hade varit pest att vara hemma med alla tre själv om det hade regnat. Även om det är svettigt ute så kan man ända VARA ute.

Nej, det står fyra IKEA-påsar med tvätt som väntar på att bli sorterad. Varför kan den inte bara sortera sig, vika sig  och lägga sig på rätt plats av sig själv? För det är såååååååå tråkigt!

Någon har hällt ut ett halvt paket juice (typ) i Olivers vagn som stod i trapphuset. Lagom roligt. Om de tycker vagnen står i vägen kan de faktiskt komma upp och säga till istället för att äckla ner den! Suck. Jag. Vill. FLYTTA!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

mamma scrappade våra dopinbjudningar, och vi hade 5 olika sorters kort, så vi gjorde typ 5 av varje, hade varit ett tips till dig annats...

2010-07-10 @ 09:54:37
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0