Bra rubrik

Long time no see. Är otroligt trött och orkar mest bara med det allra nödvändigaste. Nu under jul och nyår har det varit extra jobbigt då det inte varit någon dagisvistelse för barnen. Det har varit mysigt, men inte lämnat någon energi över till annat!

Jul och nyår ja. Har haft det helt toppen! Tyvärr så glömde vi kameran alla gångerna, hur vi nu kunde lyckas med detta! Pinsamt.

Har lovat lite färska magbilder. Tycker fortfarande inte att magen blivit så stor, väntar på att det ska explodera och bli världens kagge! Kanske slipper undan det fast det är 3e bäsen?

Se o döm själva =) Är i dagens datum v 26+5, alltså snart fulla 27 veckor. Känns otroligt skönt att det börjar lida mot sitt slut. Är sååå trött på detta hehe! Förutom illamåendet som envist klamrar sig fast så har jag fått den obligatoriska halsbrännan + gravidklåda. Klådan är en nyhet för i år, den har jag sluppit de andra gångerna! Men det blir lite bättre av att smörja med fet kräm. Jag har nog de mest välsmörjda benen i hela Jönköping hihi! Kliar mycket på rygg och svank med, men det är ju mer förståeligt då huden sträcks, men varför sån klåda på benen?! blir tokig!

Bilder var det ja.


 

Inte mycket till mage för att vara snart v 30. Men jag klagar inte =) Får se vad sf-måttet säger nästa måndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo men nu börjar den allt ta form tycker jag. Den är ju hur rund och fin som hellst! Syns inte att du fött 2 ungar tidigare iaf! :)

2010-01-11 @ 22:28:38
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Nää hon gör ju inte det. Spelar ingen roll om vi plågar henne att vara vaken till 21 hon vaknar tidigt ändå. Hon somnar runt 18.30-19 på kvällarna och har alltid gjort det..men jag hoppas att det bara är en fas som går över snart..

2010-01-16 @ 18:52:37
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Okej är det så det är alltså..ja då får jag väl hålla mig ett tag till :P

2010-01-17 @ 20:09:29
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Ja varför är det så? Här går det ju bussar för sjutton varje kvart typ men ändå är man vilse.. Vi har äntligen sålt den! Vi behöver kombi ;)

2010-01-21 @ 22:11:46
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Malin

Ja varför är det så? Här går det ju bussar för sjutton varje kvart typ men ändå är man vilse.. Vi har äntligen sålt den! Vi behöver kombi ;)

2010-01-21 @ 22:11:46
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0