Bäsekläder

Klickade hem lite kläder till bäsen på Lindex hemsida. Det är verkligen perfa o beställa online! Nu ska jag ju visserligen ner till stan idag, men hade en 30% rabatt som bara funkade online, + att det är såå smidigt o slippa springa runt i affärn o leta storlekar *s* Blev dessutom fraktfritt om man handlade för 600! (mitt landade på 605 hehe). Följande blev det:

   
En hyffsat tunn overall. Vem vet hur vädret ser ut i april?  Med matchande mössa =)


Pyjamasar! strl 56. Muminprint och Landskapsprint.

 

Body med matchande sparkbyxa, båda strl 50.

+ två par strumpor, men såå tråkigt o lägga upp bilder på strumpor!

så tråkigt att handla neutrala kläder, och man vill ändå inte använda helt vita eller beige kläder sen när bäsen kommit. Har köpt lite andra färgglada unisexkläder oxå, får ta kort på de någon dag!

Tycker iaf att jag fick mkt kläder för bara 605 kr! Overallen gick bara på 159 kr efter dragen rabatt =) Perfekt när man inte ens vet om den kommer bli använd! det kan ju lika gärna vara snöstorm som 20 grader varmt i april..

Nej nu ska jag krypa ur morgonrocken och göra mig redo för stan!


Kommentarer
Postat av: Lena

har inte köpt ett klädesplagg till min lill* än. eftersom vi ska ta reda på vad det blir, så väntar jag med att köpa kläder tills vi vet. blir ju roligare att köpa kläder när man vet vad för en det e där inne. :)



men jag köpte den där pyjamasen med bondgård på till Fias Alvin. kan inte hålla mig ifrån bebiskläderna helt :P

2010-01-27 @ 10:17:16
URL: http://lenaspingler.blogg.se/babysnack
Postat av: Jennyli

Lena: Ja, det tråkiga med att inte veta vad det blir för kön är just klädinköpen!



Vad roligt att ni ska ta reda på vad det blir, när har ni tid?

2010-01-27 @ 18:37:53
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: My

en sån pyamas med mumin har wilma fast rosa =)

2010-02-05 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0