Klippning

Ja, var ju hos frissan häromsistens.. Håret hade verkligen hunnit bli både jättelångt o fullkomligt oformbart!

Någon förebild har jag inte, men det var långt och luggen existerade inte längre.
Så här blev iaf resultatet!


Framifrån. Det är alltså ordentligt uppklippt upptill, och urklippt i längderna.


Detaljbild på uppklippningen.


Blev faktiskt riktigt nöjd! Blir inte så ofta det.  Sen att mina egentagna urkassa bilder inte alls gör den
rättvisa, det är en annan sak *s* Jag skulle verkligen behöva gå en fotokurs eller något!
Kan inte alls bemästra våran hyffsat bra kamera (Nikon D60).
automatläget är min bästa vän haha! eller läget utan blixt. Men mer än så fixar jag inte hehe..

Kommentarer
Postat av: Malin

Skitsnyggt! :D

2010-02-03 @ 21:53:45
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0