Graviditeten v. 31

Jahapp, så har man helt plötsligt, egentligen utan att ens märka det, äntrat graviditetsvecka 31! Till o med för ett par dagar sen =) Men vem har koll? Tycker det går så himla fort den här gången, samtidigt som man knappt kan vänta tills det ska vara över..


Kan inte fatta att det bara är 67 dagar kvar! Om kejsarsnittet blir beviljat så kommer det ske ca 1 vecka innan beräknat förlossningsdatum, och då blir det helt plötsligt bara ca 60 dgr kvar! TVÅ ynka månader!



 

Fortfarande ganska liten o behändig mage. Kommer nog inte bli någon bamsemage denna gången heller! *tack o lov* Hade en redig kagge med Lucas, medans magen med Alfons var mindre. Tänkte jag skulle försöka leta upp journalerna med de andra två, och jämföra SF-mått!


Annars mår jag fortfarande rätt bra. Känner mig helt ledbruten om jag varit stillasittande en stund, och svanskotan skulle jag vara säker på att den var av om jag inte visste bättre =)
Mår illa om jag ska äta vissa maträtter. Tacosen ikväll kommer bli en utmaning, har jättesvårt för tacolukten. Likadant fiskpinnarna igår. Mat som jag ÄLSKAT innan!

Någon hormonrand har fortfarande inte dykt upp. Har haft en tydlig sådan med de andra två. Kan det vara en tjej den här gången? Nääh, har en typisk pojkmage. Likadana hjärtljud som de andra två med. Tror allt det gömmer sig en till liten huligan därinne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade också en typisk "pojkmage" men de visa sig vara fel! =) kram My

2010-02-05 @ 15:30:56
Postat av: Mommo...

Ja, man vet ju aldrig...men huligan eller inte.. den är säkert dösöt precis som mina andra gulliga barnbarn!

2010-02-05 @ 17:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0