Barnmorskebesök

Idag har det varit full rulle (varning för Leffe-inlägg!). Var på möte med M på morgonen. Han har genomgått en rehabundersökning i förra veckan för att fastställa hur hjärnskadan han fick när han blev påkörd som barn påverkar honom i nuläget. Det var ändå 10 år sedan senaste utredningen, och mycket kan hända på den tiden!
Det gick bra iaf, och han har ungefär samma arbetsförmåga, alltså 50%, fortfarande.

Sen klockan 11 så var jag på barmorskebesök. Trodde bestämt att mitt järnvärde skulle vara superlågt då jag är sååå trött hela tiden. Men icke! 135 låg det på! Så tröttheten beror väl mest på graviditeten i sig. Attans att det inte går o fixa med meducin *s*

Här kommer alla värden iaf:

Vikt: 65 (total viktuppgång 8 kg)
SF-mått: 30
HB: 135 som sagt
Glukos: 5,4
Bltr: 110/60
Fosterljud: 146
Fosterläge: HR (huvud ruckbart)

Har annars mått riktigt pissigt idag. Mer illamående än vanligt, svanskotan känns bruten typ, och jag mår bara allmänt risigt. Är nog förkylning eller något på gång, Lucas var lite vissen imorse och M känner sig oxå lite förkyld. Alfons verkar piggelin som vanligt! Han blir nästan aldrig förkyld (peppar peppar..).

Nej nu väntar Familjen Annorlunda på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0