Dan före bäsedan!



Imorgon är det då dags. Förväntan är gigantisk, både hos stora och små här hemma. Barnen pratar knappt om annat (mest om hur roligt det ska bli att leka med farmor och farfar hela dagen hehe), ja till och med hunden fattar att något är på gång!

En annan har planerat ihjäl sig. Finns allt hemma till resten av familjen, har tvättat oändliga mängder tvätt så man slipper tvätta det första man gör sedan, förberett in i det oändliga. Kontrollbehov? Neeejdå, inte alls ;-)
Är så van att ha stenkoll på allt som sker med de små o så. Är lite läbbigt att släppa på det. Även om jag veeet att de har det toppen med papput!

Jaja. Försöker fokusera på att föda bäse.

Magbild. Blogg.se vägrar ladda upp mina bilder, god knows why, så jag har helt enkelt lagt ut den på facebook!


Nu har jag två timmar på mig att äta innan det är fasta som gäller. Så nu ska jag ÄTA! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imorn! Spännande att få se vad det är för liten en :)

2010-04-08 @ 23:09:07
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0