Vanlig

En väldigt enkel anledning till att jag inte bloggat så mycket det senaste är att jag inte haft ork, energi eller känt någon vidare inspiration. Risken är att min blogg enbart hade handlat om kräk, illamående och vad de övriga i familjen har för sig. Boring!

Finns det något som får mig att lämna en blogg på två röda är en blogg som i princip bara handlar om en persons vardag, t ex vad de äter till middag, detaljer om varenda händelse som hänt under dagen osv.
Inte så, men jag känner inte att jag behöver veta vad folk äter till middag, eller om deras hund bajjade en JÄTTEKORV på promenaden imorse! Nope, inte intressant.

Mina absoluta favoritbloggar innehåller inte mycket sånt. Jag gillar att läsa inlägg som provocerar, som är dråpliga och fyllda med ironi, som får läsaren att tänka till. Eventuellt också bloggar om livsöden.

http://ladydahmer.blogg.se/ helt fantastisk blogg. Provocerar och inspirerar! Jag vill skriva en sån blogg.


Det är därför jag inte bloggat så mycket. Känner inte att jag kunnat hålla den kvalle jag velat. Men ska bättra mig, jag lovar!


Tills vidare kan jag berätta att jag har tvättid nu, och att jag och gubben ska åka och handla lite mat innan vi hämtar barnen på dagis. För den verkligt intresserade läsaren kan jag även tala om att innan allt detta så ska hunden få gå ut en sväng och producera en JÄTTEKORV! ;) Vansinnigt spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0