Magen

Ja, det har varit lite på latsidan vad gäller magbilderna denna gången! Men nu så, halvvägs på väg, så har jag fått till en mindre smickrande bild =)




Magen v 19+0

Ja, jag vet, jag är tämligen usel på att använda vår faktiskt riktigt bra kamera.
Och jag gillar egentligen inte magen så mycket, för man (jag iaf) ser hur vansinnigt smal jag är om man tänker bort magen. Höftbenen syns, revbenen syns.. Hade det inte varit för magen så skulle jag se anorektisk ut!


Jaja, magen är större denna gången än med de andra två.



   

Magen med Alfons 20+0  Någon magbild på Lucas finns ingen förräns v 24! Latmask mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du har en fin mage! Du har faktiskt mått mindre bra denna graviditet så du får skylla på det. Det är ju inte du som plötsligt slutat äta :)

2009-11-22 @ 20:15:27
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0