Rolig post!

Igår damp det ner ett efterlängtat paket i brevnedkastet! Nämligen de här underbara hängslebyxorna från Bumblebee.





Helt enkelt underbara, i härligt tjock o mjuk velour! Åsa gör unika och kanonfina kläder, har redan en till beställning på gång *s*

Nu ska jag snart iväg och hämta de små liven på dagis, vi ska iväg till A6 direkt tänkte jag! Då blir Lucas glad haha! Om man frågar honom om han vill åka någonstans/frågar vad han vill göra, så får man ALLTID svaret; "jag vill åka till A6!".
Sötnos!

Ikväll lägger jag upp bilder från en utflykt vi gjorde i måndags, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: sofiA

vart kan man beställa, skulle gärna vilja ha liknande, skitsnyggt, hittade ingen beställningsknapp på den sidan du hade länkat itll

2009-10-24 @ 18:38:10
URL: http://zerphina.blogsome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0