Kampen om en bänkdiskmaskin

Har känt mig kymig idag. Utsövd, men en liten gnagande känsla av... bläää! Som en kubbad säl.  Club
Ska börja äta Sertralin snart, nu när vi slutat amma o allt. Drar mig lite för att börja bara, man kan tydligen må ordentligt illa i början! Avvaktar nog några dagar till.. Ska iväg imorgon o vill gärna må bra då!

Var förresten hos frissan häromdan! Blev varken nöjd eller missnöjd.. Hel lugg. Inte van vid det! Brukar ha min snelugg hehe.. Kortklippt bak med lite längder fram.

Äääh lägger in en bild!

   
På sidan o rakt framifrån

Ska nog sluta klippa kort nu och låta det bli långt igen! Har passerat den "fasen" nu hehe..
Iaf, slängde på lite eyeliner, mascara och läppglans förut. Och plattade håret. Så kände jag mig lite piggare!
Även om man inte mår toppen så känner man sig bättre om man ser (?) hyffsad ut.

Förut visade M en annons på blocket; en begagnad bänkdiskmaskin! En begagnad är bättre än ingen alls.
Nu är det en finhårig balans om hur mycket man ska prata/tjata/påminna om annonsen hehe.. Tjatar ja för mycket så kommer han INTE vilja köpa den!  Bounce  Han nämnde förut något om att iaf åka o kolla på den.. Får försöka spinna vidare på det.. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0