Godmorgon!

Jahapp, då var barnen lämnade på dagis och jag är åter hemkommen! Funderar på vad förmiddagen har att bjuda på. Förmodligen inte så vansinnigt mycket, ska diska lite och duscha, sen blir det lunch och hämta de små liven igen! Direkt efter dagis ska vi hem till Emelie, så barnen får leka och stoja! Ska ta med Teddy så dogsen också får brassa av sig *s*

Det är vad dagen har att erbjuda! Blir trevligt =)

Nu ska jag sätta lite fart, förmiddagen går så fort och man hinner inte göra någonting om man fastnar framför datorn hehe..Får bara bli en snabb blogg-vända..

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag pratade med henne igår och då var det fullt på dagiset. Johan ska ringa igen nästa vecka och iaf se om det går att få byta till våren om det blir platser lediga! Hon va ju inte jätte förstående om jag säger så! På dagis sa de iaf att de tyckete att jag gott borde få byta till våren och att de redan nu stog barn på kö till annat dagis som gick på Nicoles så lediga platser borde det ju bli, men med dessa jävla regler så vet jag inte hur der går!

2009-05-14 @ 09:38:39
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0