Åhåå jaja

Håhå jaja, då var en dag till ända! Har tagit det lugnt idag. Efter jag lämnat de små liven på dagis blev det dusch, städ o disk. I maklig takt hehe.. Sen så sov (eller ja, vilade iaf) jag när barnen sov. Sååå skönt! Har varit så vansinnigt trött idag.

När barnen sovit så var det middag och lek. Dock åt ingen särskilt mycket, då vi provade en ny pastasås som ingen av oss tyckte om. Så det fick bli pizza på kvällen hehe..

Hihi Lucas har börjat med roll-lekar nu! Idag så var det lego-djuren som skulle åka båt och de åkte båt (båten var hans verktygslåda förresten haha) hit o dit i hans rum, lämnade av och hämtade upp djur hehe.. Såå sött! Och hela tiden berättar han om vad som händer, vad djuren säger och tycker :-)
Alfons tycker det är vansinnigt tråkigt, han försöker mest förstöra allting. Då blir ju Lucas vansinnig, Alfons blir ledsen och karusellen är igång! *s* Klart Alfons inte förstår det med rollekar, han är ju för liten..

Nu har jag spenderat heeela kvällen med att lägga ut auktioner på tradera. Jisses vad trött i huvudet jag är nu! Har skrivit objektsbeskrivningar till 20 auktioner uhuu..
Nu får det allt gå bra med de också, så det blir värt allt jobb *s*

Nej nu ska jag hoppa i säng! Är lite nervös inför läkarbesöket imorgon.. Det kommer ju bara vara undersökningar, men ändå, tänk om det bestäms för operation! Det är ett simpelt ingrepp, men han kommer ju sövas och ha ont efter.. min lille skrutt! Jaja, inte ta ut något i förskott..

Godnatt!


Äter kvällsmat!



Titta, en PENG!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då..vad är det för undersökning och op? :S

2009-03-04 @ 22:24:29
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0