Trött..

huaaa.. idag är jag helt vansinnigt trött.. Förstår inte redigt varför, tyckte ändå natten var OK (för o vara Alfons menar jag). Kanske max 5-7 uppvak? Inte mer iaf.. ingenting jämför med de nätter när han vaknar VARJE halvtimme! Där snackar vi sömnrubbning.. Imorgon ska vi till öra- näsa- halsmottagningen. HOPPAS de plockar mandlarna på honom!! Visst är det inte kul med operation, men hellre nu och att han kan börja sova ordentligt, än att behöva fortsätta kämpa och de får ta bort mandlarna till slut ändå.. För jag MÅSTE få börja sova ordentligt snart, annars kommer jag aldrig bli frisk igen!

M sover här fortfarande, han har tydligen sprungit på dass hela natten (enligt han själv iaf hehe). Ska snart sparka upp honom,, Tänkte jag skulle plocka lite i barnens rum och diska innan de kommer hem! Har precis duschat också.. Skönt o duscha utan något litet gryn som bankar på dörrn "Maaaammmaaaaa!". De e sööta =)

Idag ska jag definitivt sova när barnen sover!!! Fattar inte hur jag kan vara så trött, det bara svider i ögonen på mig och känner mig helt utmattad, som när man sprungit maaassor.. Det var skönt att gå med barnen till dagis iaf, den promenaden känns SÅ bra! Fast det är uppförsbacke hela vägen hehe,, sån kickstart på dagen! Härligt med skogspartiet man går igenom också, frisk o skön luft..

Nej nu ska jag klä mig och sätta lite fart! Får lite ångest när en hel förmiddag bara går och man inte får något gjort..

Förresten, skulle besökt arbetsförmedlingen igår. Klev innanför dörrarna vid 11-draget, ser att det står nr 25 på turordningsmakapären. Drar en lapp, nummer 59!!!! Hela väntrummet var överbefolkat. Vi brydde oss inte om att vänta, M fick snabbt och lätt skriva in sig som tur va, sen får vi ner båda två o träffa handläggare senare i veckan. Varför anställer inte ams mer personal? Det är ju ett sätt att få ner arbetslösheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0