En vecka kvar

Ja, det är helt otroligt! Nästa måndag börjar Alfons skolas in på dagis. Känns både spännande och skrämmande. Min lille skrutt! Har i minnet hur dåligt det gick när Lucas började dagis första gången (han var visserligen 1½ mån  yngre) och är såklart skraj att det kommer vara lika jobbigt för Alfons. Men mitt förnuft säger att det kommer gå bra, Alfons är framåt och social och definitivt inte rädd för främlingar. Pluss att han känner till dagis redan och kommer ha storebror där...

Det kommer nog gå bra, det måste gå bra...

Nu har jag en plåt med chokladmuffins i ugnen, nam nam! De är verkligen vansinnigt goda, vet inte vad jag gör för o få de så, men de slår allt! Lite krispiga på ytan o kanterna, och mitten är härligt chokladgeggig...mm underbara!!!!!!
Allra helst ska de serveras med frosting eller en klick grädde. Allra helst frosting.

Nu blir det iaf muffins, te och lipstick jungle!

Trevlig kväll på er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför är du så himla smart?? ;) Detta måste kollas upp :P

2009-02-01 @ 23:05:49
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Malin

Kolla min blogg ;) Du har fått en award från mig :P

2009-02-07 @ 19:10:22
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo jag tycker också att det är lite tidigt..men jag har tyvärr inget val..har snart inga dagar kvar att plocka ut så att man har råd att leva.

2009-02-19 @ 23:21:22
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0