Tid för rekreation.. och städning!

Nu har Alfons gått två stycken heldagar på dagis, och det har hittills gått kanonbra! Han har ätit lunch också, igår var det skinkstek (sån tunn smaklös skolmat ni vet hehe) och potais, och han hade ätit! Idag var det fläskkorv och han hade ätit massor! Fantastiskt. Våran lilla matvägrare! hihi!

När barnen är på dagis så blir det verkligen lugnt o skönt här hemma. Jag skäms lite för att säga det, men det är JÄTTESKÖNT! Och då ska man tänka på att jag inte varit helt utan barn på över två år.  Bara att man kan gå runt själv och pula lite, utan att ha en liten i hasorna som fråga tusen frågor eller vill bli buren hehe.. Jag känner själv vilken bättre mamma jag blir när jag får lite egentid!

Idag har jag (och M) gjort en storstädning i Ls rum. Jag skojar inte när jag skriver att det var leksaker ÖVERALLT! Fick ju iväg 120-sängen för någon dag sen också, så nu är det lättare att städa ordentligt.

BILDBEVIS:


   
Översikt

 '
Härvid stod sängen
förut, nu blev det läshörna!!
Ska även ställa bord
+ stolar här sen.

     
Leksaker               Nygammal lampa hehe

   
Parkering


Behöver jag tillägga att så fort barnen kom hem så blev det stökigt igen? *s*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det är rätt, men inte bara ögonen haha :P

2009-02-26 @ 23:53:30
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Mormor Yvonne

OJJJ... vad snyggt det blev!! Och rymligt!! hi hi... parkering...va gulligt... KRAMISAR!!

2009-02-27 @ 11:58:58
Postat av: Malin

Du är utmanad! Kolla här: http://mandarinklyfta.blogg.se/2009/march/en-utmaning-till-er.html

2009-03-02 @ 09:56:59
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0