Jag. Mår. Illa

Lagad mat, stekt mat, bajsblöja, hundkräks, dieselavgaser, bilåkning, gatukökslukt, sopor, osv i all oääändlighet.

Om det inte går över snart så kommer jag kollapsa.
TACK O LOV så mår jag inte illa på morgonen, men kvällarna är HEMSKA! Sitter nu och kämpar konstant med kräkreflexerna. Släpper jag efter lite så kräks jag. Helt klart.

Postafen funkar inte. Lergigan funkar inte.
Yoghurt funkar en stund. Och knäckebröd. Och juice. Och frukt.
Men orka äta hela tiden, helt seriöst så har vi inte råd att köpa en liter yoghurt varje dag! Eller juice. eller knäckebröd..

Hoppas det går över inom en snar framtid, gärna innan jag börjar plugga!

/kräktanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0