Pullemöck ~ 17 maj 2008

Norges nationaldag idag.. Tyckte Alfons var värt att fira, gjorde morgon kl 05! O lucas en halvtimme senare,,,
Så nu har Alfons somnat igen, o Lucas tittar på teletubbies *L*

Dagen idag vet jag inte vad vi gör riktigt, är inget toppenväder direkt.. (ser mulet o kallt ut).
Har lite ångest, var på meandi träff (www.meandi.se)  igår hos Hanna, o handlade som vanligt för mkt!
Men så vansinnigt fina kläder, men hade egentligen inte råd, hade ju tänkt vänta till rean. Men blev iaf Godisråttor-filten, bruna godisråttor tröjan till L, och randiga brallorna (orange/kobolt) oxå till L. A fick inget förutom filten, han är precis mellan två storlekar nu, 62/68 är alldeles lagom, men har verkligen ingen lust o köpa det! fast 74/80 är tokstort på han. Får väl se, väntar till rean eller höstkollektionen!

hihi i torsdags så var vi på releaseparty i kohagen haha (årliga betessläppet hos en lokal bonde) Arla arrangerar det varje år, tipspromenad o grejjer.. L tyckte de va kanonkul o titta på kossorna såklart, han satt ju på pappans axlar o såg någonting *L* Galet mkt folk, en annan såg på sin höjd en förbispringande kossarygg hehe..
Efter att kossorna sprungit så serverades bulle och mjölk, vilket L först fick till pulle o möck, men resulterade i pullemöck hahaha!
Han e ju underbar! =)

Neh om man skulle gå o tanka i sig mera the, o försöka vakna till lite,,

Ska till frissan på ons, vette fan va ja göra med håret dock,, är ju faktiskt riktigt långt nu, o så har jag börjat få tillbaka allt hår jag tappade efter A pluppat, riktigt läckert med 3 cm långa hårstrån i luggen *not* de ligger ju inte ner heller, utan står rakt upp haha, finns inget som biter på de rackarna.
Iaf, är lite sugen på ngt långt pageaktigt, men ALLA har det, eller om man kammar fram massor med hår o klipper en tjock spretig lugg typ,, åååh vet inte, känns tråkigt o klippa av massa hår nu när de e långt.
(fast kanske A skulle slippa hålla fast sig i det då när man bär honom hihi).
Får nog ta o surfa lite frisyrer tror jag, fast min frissa tycker att jag är högst orealistisk när ja kommer hattandes med ett gäng utskrivna bilder på frisyrer som ja har alldeles för tunt hår för o kunna ha,, dream on...
Citerar timon o pumba:
T: Lätt som en pl..eeeh
P: Plätt?
T: Tack, men jag åt nyss!

ha ha ha..

baj!

Lucas o Wilma leker i

Lucas o Wilma leker i kojan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0