Marknadsdagar

Jaaaahaapp, så var det lörda då! Trevvligt..

Igår var jag o barnen på min gamla klass examen, shit nu är de färdiga undersköterskor haha!! Fast man fick liiite ågren när man tänkte på att man har ett år kvar,, fast å andra sidan så fick man det underbaraste i världen <3
Plugga kan man alltid göra sedan! Fast va verkligen toppenklass, haha goa människor!

Sen drog vi en sväng på stan, ja emelie o nåra från klassen. ÄR ju jönköpings marknad igår och idag, massor med erbjudanden o billiga grejjer! Treeevligt!
Fyndade följande:



Tröja till Alfons, 95 kr (ord.pris 145) från P.OP
Shorts till Lucas, 100 kr (ord.pris 195) oxå från P.OP. De är beiga/vita, bilden blev skum.



Och "leksaker" till mig hehe,, Scrap-album till Alfons, och Baby Boy paper, 45 st papper.
Så nu ska man bara hitta lite tid till o sätta sig o börja med albumet! Är fortfarande inte klar med Lucas album, kanske skulle börja med det först.,, Har inte haft ngn inspiration på länge, men nu börjar de suga i scrap-tarmen hihih!!

Lucas fick en ballong igår, visst den kosta 50 spänn, vilket iaf jag anser är waaay to much för lite plast o helium, men oooh va han älskar den! Vad gör vi när den skrumpnar ihop??



Givetvis valde han Bilar-motivet, vad annars? ;-)

Idag så fick Lucas ett par nya sandaler, han verkar ha fått lite skoskav av sina Skopunkten-billiga-skit-sandaler, så vi köpte ett par på din sko nu, får se hur de är,, små barn har ju så känslig hud! Iaf mina små barn =)

nej nu ska ja hoppa ner till tvätten, o sen ska vi åka ut till svärmor o svärfar o grilla.. GÖTT!

ha en skön dag! kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe ja din design blev verkligen snygg! Men jag har viktigare saker att lägga pengar på hihi, typ bebissaker hahaha!! Ja jag hoppas bebisen vill komma ut nuuuu! :P Gärna igår typ..

2008-05-31 @ 14:39:46
URL: http://tequilarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0