Varierande

varierande väder idag!
Ösregnade nyss, nu skiner solen.
Inte hänt så mkt idag ännu, jag tog barnen imorse idag igen, somnade igår kväll när jag nattade Alfons, 21:00 hoho vaknade igen vid 02tiden, gick upp åt en macka, borstade tänderna, gick o la mig igen.
Så jag har fått sova inatt iaf! Båda barnen sov till 7:30, så de va gött!

Lucas var trött på fm nu, så han fick mat o sen blev det sängen tidigt idag.
Behöver komma in i lite bättre rutiner! Har blivit sena kvällar för båda barnen den senaste veckan,
o det avspeglar sig både på humör o dagssömn!
Sover mkt på dagarna båda två..
Nu blir det bättring! Är snart dags att återvända till vardagen, den 18 augusti börjar Lucas dagis, hujjeda mig!
Fick lite småångest häromdan, känns egentligen inte så jättekul att behöva lämna bort honom bland massor med människor som man själv inte känner så bra!
Men han behöver dagis nu, han pratar varje dag om att han vill gå till dagis, och så packar han sin lilla ryggsäck med saker han ska ta med sig.. Sötnos!
Så visst är det dags med dagis.
Bara mamma som har lite separationsångest!

Fick ett mejl förut att Alfons skor är skickade från webbutiken Brandos , hoppas hoppas de hinner fram innan helgen!
Schenker Privpak brukar ju vara snabba...

Annars vet jag inte vad dagen bjuder på, dagen innan barnbidrag är ju såååå seg, inga pengar har man så man
bara går o väntar på dom haha!
Blir en sväng iväg iaf, ska posta bröstpumpen till Malin, o så får det nog bli lite lekplats iaf!
Borde ev börja packa inför helgen oxå! Men usch vad seeegt de e..


Bjussar på en härligt kletig matätar-Alfons ute hos svärisarna!
Som ni ser, mat överallt, utom i munnen hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0