Uteliv

ja jädrar anåda så hurtiga vi varit idag!

Gav oss iväg till stadsparken vid strax före 9 idag + att vi tog hunden med oss! (två barn + hund är maxgräns av vad man har armar till o klara av, man e ju inte spindel!)
Så tittade vi på fåren, matade tuppen med lite bröd, letade efter hästarna (hittade de inte), sen iväg o leka på lekplatsen o äta glass, sen mata ankorna på vägen till bussen. Vägrar gå hem uppför åsenvägen, den backen är 1 km lång (JO, den är så lång, jag överdriver inte!) o braaant o vagnen + barn väger nästan 40 kg. Jag är liten o klen. Och lat hihi,,
 Iaf så kom vi hem lite före halv ett, så vi har varit ute lääänge!
I säng med lucas o löften om pannkakor när han vaknar =)

Ibland har jag lite ångest över hur vi bor, är ju så satans jobbiga backar när man ska nånstans, men shit vilken utsikt de är! Superfint område, lugnt o skönt, aldrig några fester i princip o inte nått stökigt. Synd bara att de inte finns några fyror i huset! För förr eller senare blir vi tvugna o flytta.. En trea blir för trångt när de små blir lite större!

jaja, så eee de =)

Lite kort från imorse! Lucas ska absolut hålla Teddy nu när vi e ute, jag får be till alla gudar som finns att vi inte möter en annan hund när lucas håller kopplet! För o va så liten som teddy är så e han vansinnigt stark, jag kan ha problem med o hålla honom ibland.. Vart får han all styrka ifrån? Iaf så skulle inte lucas ha en suck o hålla honom om han sätter av efter en annan hund, men han går himla fint med lucas annars =) Sötisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0