jag är värdelös på att hitta på rubriker

idag vaknade mina barn inte förräns 7:30! Sing hallelujaaah! :)
Skönt med sovmorgon fast de va min tur o gå upp.
Dock så har alfons varit en riktig  tutt-nisse de senaste nätterna, så sömnen blir lite orolig ändå.
Fast det händer mkt i hans utveckling just nu, o då avspeglar det sig på sömnen såklart.
Men tutta varje timme, de MÅSTE man inte göra alfons ;) 

jaja,  det kommer gå över, o jag är inte dödstrött!

Fint väder idag, får definitivt gå ut när vi ätit frukost o vaknat till lite!
Lucas pratade om att han ville måla idag, vore SKÖNT om vi kunde undvika det haha, så vansinnigt kladdigt!
Fast han tycker de e kul :)


hihi nu är Alfons på väg till köket! o på vägen lyckades jag precis tackla honom så han inte lyckades dra ur sladden till datorn,, pust! Usch nu får jag flashback om hur jobbigt de e med krypande små klåfingriga bebisar!
För att säga nej är helt lönlöst, de är bara på igen  ;) 


nej nu ska ja fixa frulle!!

baj baj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det får bli på fredagen i så fall..Vi ska nog inte gå på fallens så..hade inte planerat det iaf..men jag kan nog komma och hämta pumpen i alla fall :) Även om jag måste åka själv så kan vi lösa det :)

2008-07-14 @ 20:13:58
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0