Hoppsan en lista!

fullständigt namn? Jennyli Maria Österlind 
vem bestämde vad du skulle heta? Kommunfullmäktige? Nej, mor och far.
har du smeknamn? Njaää
är du singel? nej
hur gammal är du? 25 om en vecka typ
ögonfärg? Grön-blå-grå eller nåt
skostorlek? 37
längd? 170
ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Ingen aning
vad får du oftast komplimanger för? Tunnsått med komplimanger!
din sämsta egenskap? Mitt shoppingbeteende
tycker du själv att du ser bra ut? Ibland
hårfärg?
hur bor du? Bra, i en trea på Mariebo. Bra område, lägenheten har en del o önska!
vad dricker du helst? Alkofri öl
bästa alkoholbaserade drinken? En kanna kebenkase!
bästa månaden på året? Augusti/September.
bästa dagen i veckan? Fredag
favoritplagg? Jeans
favoritdjur? Häst
berättar du allt för dina föräldrar? Tillåt mig hånskratta.
flirtar du ofta? har glömt hur man gör
är du elak? ibland. Men jag tror nog att jag som regel ber om ursäkt när jag upptäckter det och lugnat ner mig.
tycker du om någon? Ja, många.
skulle du kunna berätta det? Ja, och jag gör det ganska ofta. En av de värsta egenskaperna jag vet är snålhet, och det gäller även känslor.
kan du hålla en hemlighet? Ja.
tycker du om britney spears? Tja. Jodå. Varför inte.
har du varit kär i din kusin? Nej. ´
har du varit på en herrtoalett? Hm, ja.
har du någonsin gjort någon illa? Självklart.
har någon någonsin gjort dig illa? Självklart.
får du som du vill? Vadå, jämt?!? Nej.
prövar du nya saker? nej men ja skulle vilja!
har du fuskat på ett prov? oh ja!
vad har du på dig? vet inte, några enkronor tror jag!
vilken färg har dina byxor? nu? svarta
vad lyssnar du på just nu? En lucas som vägrar sova
hur mår du? Trött
vad tänker du på just nu? Den här meningen, förstås. Och morgondagen.
hur många läppglans har du? Åh Jesus.
vad använder du för parfym?  DKNY- Golden delicous
långa eller korta killar? långa.
blond eller mörk? mörkt
ska dom ha långt eller kort hår? Håret kvar räcker.
mest irriterande med killar? När de förväntar sig att man ska kunna gissa vad de vill, och när de sedan anser sig ha rätt att bli förbannade när man inte lyckats läsa deras tankar.
är humor viktigt? Förstås.
bad boy eller good boy? Helst ett mellanting. Schyst utan att vara präktig.
vilken film såg du senast på bio? Hmm oj längesen ja va på bio!
vilken film vill du se helst just nu? Tycker de e störtskönt med alla Pride-program som går nu!!
vad drömde du senast? hmm.. 
vem pratade du senast i telefon med? Mamma
vad handlade samtalet om? Ägg o solbrännor o ridläger!
är du blyg? Nej, men jag kan verka reserverad..
sommar eller vinter? Sommar.
choklad eller vanilj? choklad.
vill du gifta dig? ja
hur många barn ska du ha? Har två kan tänka mig fler
vad ska dom heta? Det funderar jag på då.
var ska ni bo? Hemma!
vill du ha några husdjur? nej
har du några husdjur? ja, hund
om ja, vad heter dom? Teddy
favoritspel? nää
favoritblomma? Lilja.
vad ska du göra idag? Gå o sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0