han kryper!

Jaaa hihi nu kryper han !
Eller ja, riktiga kryprörelser är det väl inte än, är en variation av krypa/hasa på rumpan/gå med ena foten.
Men framåt tar han sig iaf! Snitsen får han nog in snart =)

Han har redan varit på teddys matplats 3 ggr idag. Nu blir det dags att börja ställa upp matskålarna igen!

Annars har dagen varit lugn än så länge, M o L var iväg en sväng o lekte i Knektaparken o onoff,
medans Alfons sov så passade jag på att storstäda Lucas rum!
DET BEHÖVDES!
Hopplöst att försöka moppa o sådant när han är hemma, blir ju fotavtryck överallt =)
Men nu är det superfint, ska tvätta hans matta i em också är tanken.
Den var saft spilld på o allsköns grejjer. Alfons har kräkts på den ett antal gånger iaf hehe..
Lille kräkis.. När går det över egentligen?!  Så fort han ammat lite mkt så kräks han..
Klart, han äter inte så mkt riktig mat än, det lilla han petar i sig kanske inte motverkar kräkningen så mkt!

Han har ett mystiskt vällingbeteende som vi skulle behöva tips o råd om,
han kan äta välling bra i två-tre kvällar i stöten, sen vill han inte ha de följande kvällarna.
Så tar man en paus på nån vecka, o så äter han ett par kvällar, o vill sen inte ha!
Hjälp!?
vet faktiskt inte hur man ska göra, om man ska fortsätta erbjuda varje kväll tills han helt enkelt äter..
Tips mottages tacksamt!


Nej. nu ska jag o Alfons sortera lite tvätt, tvättid i kväll som sagt..

hej på dej leverpastej! (hur mellanstadienivå lät inte det? ^^, )

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom på vad som var felet på min bloggadress..jag hade glömt det sista / så därför funka inte länken tidigare :)



Ja jag får nog prova laktosfri grädde kanske..men är det så gott? Kanske kan använda det i maten i alla fall :)



Föresten..du har inte hittat alla delar till pumpen? För annars får jag nog se om jag kan hitta en någon annan stans..



Grattis till krypandet! :D

2008-07-13 @ 16:04:05
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/
Postat av: Malin

Jo det går absolut bra! Bara säga vad frakten blir och så behöver jag ju kontonummer så jag kan föra över pengar också :) Toppenbra!



Jag provade den laktosfria grädden i korvstroganoff idag, det smakade inte annorlunda än med vanlig grädde :) Har ju dock inte provat äta den "rent" än :P

2008-07-13 @ 20:59:38
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0