dagen idag!

Grattis Alfons på 9-månadersdagen!
Helt otroligt hur fort tiden kan gå egentligen! Redan nio månader, helt ärligt kan jag inte
koppla vart den tiden tagit vägen.. snart är han ju 1 år! Jag menar, oktober är inte så långt ifrån!

Vad har dagen att bjuda på i övrigt?
Ska hem till emelie o fika en trudelutt, blir treeevligt!
Var typ hundra år sen vi sågs =)
Blir kul o se lilla agnes igen, o lucas längtar såklart efter maja *s*
hihi fast de första han sa imorse var:
"Mamma, ja vill åka daaaagiiiiis!"
lille skrutt =)

O i em så måste vi ner till Polarn o pyret o köpa en jacka som jag hängde undan igår.
En skaljacka till alfons, egentligen så hade jag inte ett öre kvar av
"shoppingkontot", men känns så surt o gå miste om en jacka
för halva priset, (endast 345 kr ist för 699!) så jag ringde kära
älskade mormor o fick som tur va låna lite pengar!
Tack snälla du mormor! Räddaren i nöden!

Så det ska vi göra idag!
Hoppas det inte blir alltför taskigt väder, har ju vare sig paraply eller regnskydd till vagnen..
Fast ska testa om man kan lägga över regnskyddet som hör till sulkyn över lucas iaf,
måste ju funka någorlunda!
Fast sulkyn är mkt kortare än syskonvagnen, men det kanske räcker
över lucas fötter förhoppningsvis =)
Över alfons får ja dra suffletterna, det täcker hyfsat!
Är två stycken suffletter, en som är på liggdelen, och en som är på sittdelen,
så när man fäller upp båda så möts de på mitten!
Faktiskt kanon, bra skydd för både regn, blåst o sol!
Annars så har vi inte mkt till övers för den här vagnen just nu,
igår på stan så lossnade en massa skruvar o muttrar helt plötsligt,
jahapp då hade ett sufflettfäste lossnat!
Bara sådär!
Å så har skumgummit på handtaget lossat med,
fick nytt sånt o sätta på, men de får vi se när de bli av.
Skitvagn!
Verkligen inte nöjd med den.
Man skulle investerat i en dyrare vagn,
jag har ändå använt den apmycket,
så det hade definitivt varit värt pengarna..


jaja. nu sla ja sätta fart på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0