Aja baja mig!

Farligt mkt reor på webbutikerna nu! HUGA!

Har shoppat följande idag, o så får de va bra på ett tag!

Till Lucas:

      
Tuff mössa från               Leggings från           Oxå från         Baggy mysbyxor   
Knucklehead                    Plastisock            Plastisock                från Ida T            


  
Leggings från               Allt              från          Moonkids 
Gaia & Ko                     







Till Alfons:

     

Body från Ida T                                   Allt            från           Moonkids


Stackars Alfons får inte lika mkt kläder som storebrorsan! Men faktum kvarstår att han redan har vansinnigt mkt kläder som han fått ärva efter Lucas.
Plus att Lucas kommer behöva mkt leggings i vinter (perfekt o ha under vinteroverallen milda vinterdagar på dagis)
o då e de ju perfa o handla på rea nu en storlek större än vad han har nu!
Smart mamma ;-)
Blir så vansinnigt dyrt sen ändå med vinteroverall o skor o rubbet.. skönt o ha lite baskläder redo liksom..

Shoppade loss på
www.smattigt.se
och
http://www.babyshop.se/

Upptäckte Småttigt idag, babyshop har jag handlat från innan.
Usch svårt de här med alla webbutiker haha, o med svårt menar jag att de e så ENKELT att övershoppa!
Bara ett klick iväg liksom..
Medger frivilligt att jag har problem med o låta bli Köp-knappen.

JAJA, den dagen den sorgen då fakturan ska va betald hahaha!


Nu e de sängen som kallar, dödstrött mamma!
godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0