Bättre idag.

Ja, idag är Lucas mycket bättre! Skönt de, såg inte fram emot en dag till på akuten. Nog för att jag avgudar sjukhusmiljön (jo, jag gör faktiskt de! Trivs som fisken i vattnet på sjukhus) men så synd om lucaslurken och behöva vara sjuk,, Hostar gör han fortfarande lite, men nu är den torra rethostan borta iaf. Däremot så har Alfons blivit värre, hostar och har sig. Inatt hostade han så han kräktes ner både mig och säng. Mysigt. Bara upp och bädda om och tvätta av sig!

Nej nu ska jag fortsätta sanera köket. En sak är säker, min bättre hälft är inte tillsammans med mig för mina hushålleliga egenskaper haha! Är nog helt enkelt född utan hålla-undan-allt-skräp-genen.. Ena dagen är det fint städat, och nästa som ett bombnedslag! Men HUR blir det så? Kommer alltid vara ett mirakel för mig hihi.

Städa städa varje freda och så varje juuul, det tycker jag är kuuul.. *s*

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! :D Får nog prova med leksaken imorrn då. Funkar inte det får vi sticka iväg och köpa lite välling..

2008-12-20 @ 23:35:27
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tipset om leksaker :P Det funkade till gröten i alla fall, får hoppas det funkar lika bra resten av dagen :D

2008-12-21 @ 11:08:38
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Ha ha... mysteriet om alltings kaos.. ja, hur uppstår det??? Näe...städa har väl aldrig varit din gjej, hi hi. Kram!!

2008-12-21 @ 18:09:29
Postat av: Zandra

Hej, jag blev utmanad av min kusin och nu unmanar jag dig! har inget koll vad det görs för men det är ju lite kul!

ha det bra

kram

2008-12-26 @ 14:06:19
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0