Världens vackraste Lucas!

Jaaa,, du milde vad fin han är! Han är inte söt längre, eller gulligt bebisaktig..
Han är bara,,,, vacker!







Och dagis går jättebra, nästan lite för bra!! när kommer bakslaget?
Han är glad när han lämnas, står o vinkar åt pappa i fönstrer, o jag får världens kram o puss när jag hämtar honom!
Vart är separationsångesten som brukar medfölja vid inskolning på dagis?!
Fast personalen säger att han är så trygg i sig själv, och kan göra sig förstådd så bra, så han klarar sig utan mamma o pappa.
Det känns verkligen SÅ RÄTT att han har fått vara hemma så länge. Han har säkert varit redo för dagis för flera månader sen, men iom att han fått prata om och längta efter dagis så har det bara blivit ännu roligare att få börja!
Men jag är verkligen glad att vi inte fortsatte med dagis när han var strax över året, o han inte var redo.
Jag kan nog inte tjata om det tillräckligt mycket haha!
Är bara så glad att vi tog rätt beslut.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va söt han är!^^

2008-08-29 @ 06:41:10
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0