Varför?

jaa, kan ingen förklara för mig varför det inte finns ett Burger King i jönköping?
Ja menar, de blir ju helt vansinnigt dyrt att åka till Värnamo varje gång man blir vansinnigt sugen på just burger king!
Som idag, jahapp 7 mil till burger king, vansinnigt billigt med V8 o allt.. icke! 14 totalt.. huuuga,,
Nä, fram för burger king i jönköping!
Men gott var det iaf, mums fillibabba..

Annars har dagen förflutit i sakta mak, regnigt och trist ute.
Man blir så trött av de här vädret, riktigt höstrusk.
Igår kväll (eller ja, natt) när jag tog kvällspromenaden med hunden så va de riktigt ruggigt, kändes precis som att de låg höst i luften! Kall, klar luft liksom..
Tror barnen blir extra trötta också, Lucas slocknade i soffan på förmiddagen, och Alfons sov länge på förmiddagssovningen..

Nu så har Alfons börjat kunna stå själv ett par sekunder! Han e så söt, han står så fint tills han märker att han står själv haha, då får han panik och sätter sig ner och ser chockad ut haha!
Lille plutt, han e för söt!

Nej nu ska jag ta o göra lite nytta tror jag, typ sortera lite tvätt eller nått..

ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0