Usch

ja, usch!
Idag ger jag inte mycket för.
Vaknade helt mör och stel i kroppen, måste sovit skumt.
Bara en sådan start på dagen kan göra att man får uruselt humör, och dessutom så regnar det!
Regn o rusk, hösten är här. Läste nånstans att värmen är på G tillbaka, yeah right..
Barnen har varit snälla hittills iaf! De har nog känt på sig att mamma inte är på topp *s*
De lekte själva ute i vardagsrummet en lååång stund medans jag satt vid datorn och avverkade
en kopp te och lite mackor.
Den stunden var guld värd!
Tack gullungar =)

Säger bara en sak, sånna här dagar är man vansinnigt glad att man har After Eight hemma!!
Fast trots chokladkicken så vill jag mest av allt gå och sova, kroppen skriker efter att få gå och lägga sig!
Ska definitivt försöka synka barnens sovningar idag *s*
Lucas vaknade tidigt, så han har nog inget emot och sova före lunch idag!
Alfons håller på o få en tand, och humöret är därefter.

Nej nu ska jag tanka på mer after eight och försöka uträtta något vettigt denna förmiddagen!

På återseende / gnäll-morsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0