Tjejkväll

precis hemkommen för nån timme sen från tjejkvällen (som det blev haha! ingen kille vågade sig dit, kanske förståeligt hehe,,,).
Har haft toppemysigt! Var goa tjejerna från Omvårdnadsutbildningen jag gick en termin på, vi var rätt tighta då under tiden. Jag har ju haft lite kontakt med klassen även fast jag slutade, varit på deras avslutning och varit på O´learys nån gång o setts på stan osv..
Jättekul, för de e så himla goa! Så otroligt mysiga människor.

I alla fall så blev det jag, Emelie, Linda, Tahera och Valeria som samlades hemma hos Anna idag.
Och såklart Alfons o emelies Agnes då! De stora barnen lämnade vi hemma *s*

Bjöds på smaskig äppelpaj med vaniljsås/glass/grädde, o sen lite snacks med dipp.
Alfons hade sån tur så det serverades gurkstavar haha hans favorit!!

Vi bestämde iaf att vi måste göra om det här, ha det hos varandra. blir hos Tahera härnäst =)
Hoppas de inte dröjer alltför långt!

Nej nu ska jag surfa runt på lite sidor, o sen ska jag sova.
Är helt vansinnigt trött!

Lite bilder från ikväll!! Blev iofs bara två på barnen *s*


Agnes hos Valeria!


Alfons hos Tahera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0