Ny simstjärna?

Hihi ja, nu är Lucas anmäld till Småbarnssim!
Jessika berätta igår att de har för små skruttar på 1-3 år. Man övar flyt-dyk och hopp från kanten =)
Jag som är lite halvskraj för vatten tycker de vore kanon om mina barn inte blir de hehe,,
man känner sig nästan lite handikappad om man känner att man inte behärskar o simma.
Eller ja, simma kan jag, men mitt högerben är ju inte riktigt med (lång historia, men var tillfälligt förlamad när ja va liten, så har lite konsekvenser efter de), så jag har inte lätt för det.
Och om inte annat så tycker nog lucas det är jättekul med småbarnssim!
Pluss att Wilma oxå kommer gå där, o det kommer såklart bli skojj om de går tillsammans!
Det fanns även Minibaddarna, men det är så att då simmar de utan föräldrar halva tiden, och jag tror inte vi börjar med det, utan tar en omgång småbarnssim först, för och komma igång!
Är 10 veckor, varje lördag kl ÅTTA!!! hujjeda mig.. där rök mammas sovmorgon!
Men usch vad dyrt det är med simning!
690 kr för 10 ggr..
Så Alfons får vänta lite, annars blir vi ruinerade =)
Annars var det från 1 år, och det startar 18 oktober.
JAJA, pengarna får plockas från barnbidraget!
Det är ändå för Lucas skull som det blir småbarnssim, han älskar ju o bada! =)


Lucas om en tjugo år? (Ian Thorpe på bilden)


Blivande sim-stjärnorna Wilma o Lucas badar i Västersjön under pappa Johans ledning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag äter ju nu inga grönsaker men jag steker upp köttet häller på grädde och klämmer i lite pepparrot på tub (smaka av hur mycket du vill ha) och salt och peppar bara tror jag det var..

2008-08-12 @ 14:15:43
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/
Postat av: Malin

Hehe ja det är väl enda anledningen till att det hade varit gött att amma haha :P

2008-08-13 @ 22:11:24
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0