Lite arg, lite besviken, lite lätt SUR!

mm sicken dag..
Mejlade NTI-skolan (skolan jag ska plugga på) imorse och undrade hur det gick med min ansökan, om jag kommer kunna börja studera på måndag.
Har inget fått på posten, så man undrar ju om de glömt bort en!
Får till svar att de inte mottagit någon ansökan från min hemkommun, men om den inkommer idag eller på måndag så kan jag börja studera på måndag.
Väldig trevliga och tillmötesgående!!

Har skickat argt mail till både vägledningscentrum och chefen för Vuxenutbildningsenheten idag, på morgonen.
Ifrågasatte varför de inte behagat att sända vidare min ansökan, de fick den i tisdags, så tid borde de haft att skicka den. Ska väl inte ta nästan en vecka för de att gå igenom sin post?
För den delen skull så förstår jag inte varför jag inte skulle kunnat skicka den vidare direkt till NTI-skolan, istället för att vuxenutbildningen ska ha den först och sen skicka vidare.
Sånt slöseri med tid!
Hade jag skickat den direkt så hade jag kunnat börja plugga på måndag, nu får jag kanske vänta tills den 25e.
Om de inte fick eld i baken av mitt mail och skickade den idag, då e den framme på måndag och jag kan börja.
Har inte fått något svar på mitt mail från vare sig vägledningscentrum (som annars brukar svara SNABBT!) eller chefen får vuxenutbildningsenheten.,.
Jag kanske är överkänsligt och lättirriterad, men då får jag va det.
Hela tiden så har planen varit att bärja den 18 augusti, och när jag var nere och pratade med vägledningscentrum så var det iiiiinga probleeem att hinna klart med ansökningar o så till dess!
Nähä du, inte det, de va LUSTIGT!

Sitter o lyssnar på Brolle, han har galet skön röst faktiskt., Hans akustiska cover på Heaven är ju inte helt fel!
Sen att han inte är ful o titta på heller, de e bara bonus *s*


Lucas är så söt, han har börjat säga ATTANS! haha!  Jag säger attans väldigt mkt, så de e väl därför =)
Han e så söt, sa förut; Det går inte, attans!

Dagen har annars vart lugn i vanlig ordning, Mattiaz o Lucas var iväg en sväng i em när jag o Alfons låg o sov, sen när vi vaknade så gick vi ute o joinade de i sandlådan!
Mysigt =)
Var så gott väder ute, ingen direkt sol men ändå lite ljummet. Gott gott!

nej nu ska ja surfa vidare, snart dags o sova!
Klockan bara flyger iväg när man sitter vid datorn, fattar inte det hehe,,,

Imorgon ska jag med Emelie på mingel hos Anna, en gammal klasskamrat från omvårdnadsutbildningen!
Kommer bli skitkul, så härliga människor!
Alfons får följa med mig, Lucas får vara hemma med pappa!

jaja så vet ni det oxå hehe,,

najt najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0