Jag har bara regn hos mig

ja hujjeda mig, fullkomligt öser ner idag! Igår var det iaf skurar, men idag är det no mercy.
Sommaren tagit slut? Vem vet.
Men imorgon måste de va fint väder, för jag vill sitta ute och äta min födelsedagståååårtaaaaaaa!!!
haha fatta att man blir 25, ja TJUGOFEM !!!, imorrn!
Helt otroligt.


Satt häromdan och funderade på vad man åstadkommit under de här 25 åren, o man har hunnit med
en del faktiskt!
Även om ens cv är lite glest så har man gjort andra viktiga saker.
Barn tex! =D
Kommer aldrig ångra att jag ägnat de här åren till barnen, de har varit guld värt att inte behöva stressa tillbaka till jobb/utbildning, att Lucas kunnat vara hemma från barnomsorg så länge, och Alfons kommer inte behöva börja förräns om ett år. Nu börjar jag visserligen plugga heltid, och det kommer med all säkerhet vara tufft som attan,
men iom att det blir på distans så kan Alfons vara hemma med mig. Toppenbra!

Förresten, idag anländer nog min 25årspresent till mig själv!
Hade egentligen verkligen inte råd med den, men jag kommer behöva den till mina studier + att det är peppning på hög nivå för mig o få en ny! Blir taggad som bara den att börja plugga hihi..
O det blev inte så hög månadsbetalning heller med avbetalningen, nästan 300 bara, + att jag tänker betala av hela skulden när jag får skattepengarna om typ 10 mån hehehe..  Hade egentligen tänkt vänta tills då, men jag kommer verkligen behöva den nu..

Nån som kan gissa vad jag pratar om? hihi en LAPTOP!!
En Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5505 , 360 gb minne, 4 gb ram...

Har räknat o räknat på om jag hade råd, o i samråd med mattiaz och mkt moget övervägande så beställde jag den i lördags. Man är ju inte stenrik när man får studiemedel, men det finns många andra utgifter jag kan dra ner på
(och blir tvungen o göra!). Barnens kläder till exempel *S* Där går mkt pengar!

nej nu ropar alfons på mig, mammaaaaaa! *s*

Tack mamma för visiten o det jättefina värmeljuset! Så himla gulligt!
Jag blev jätteglad för det! Och hästskoljuset med såklart.
(för er övriga så lägger jag in bilder när jag fått min laptop,
min nya LG vägrar ansluta till vår vanliga dator, ska se om de
funkar bättre o föra över med blåtanden till den nye).

ha en skön dag alla i regnovädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0