helt otroligt!

Skulle skrivit om det här för flera dagar sen, men har inte kommit mig för!


I förrgår var vi och veckohandlade på ICA Maxi.
För två månader sen, om inte mer, så tappade Lucas sin älskade "lalle" därinne någonstans,
och den kom aldrig tillrätta!
Vi letade och letade, jag gick samma rutt som jag o lucas gått inne i affären säkert 10 gånger,
frågade i infodisken säkert lika många gånger om den kommit in, och den stackars tjejen
som jobbade där ringde runt till alla på hela Maxi för o se om någon sett en en gång gul, smutsig, väldigt älskad nalle.
Som sagt, utan resultat.

Nu gick det ju bra ändå, och Lucas tog "stand-in" nallen som han haft när Lallen blivit nerspydd osv..

Men i förrgår iaf, då kom en personal fram till Mattiaz när han o Alfons kom in
(jag och Lucas var redan inne och handlade) och frågade om det var ni som hade tappat en nalle!
Ja, sa Mattiaz. O då sa hon att vi har fått in en!
OCH DET VAR LALLEN!!
När Mattiaz kom med den till Lucas, det flinet och den lyckliga blicken han fick, det kommer jag aldrig glömma!
Lallen!, sa han, o sen sträckte han stand-in nallen till pappa o sa, pappa, ta den!
O sen kramade han lallen massor o var helt salig..
Lallen kommit hem!
Sen pratade han massor om att han tappat Lallen och att Lallen kommit hem och att han inte ska tappa Lallen mer *s*
Sötis!

Men jag fattar inte att den kom fram efter att ha varit borta två månader! De är ju helt otroligt!
Måste vara någon unge som fått med sig den hem eller något, och så kom föräldern på att de är ju inte vår nalle!
Eller ja vet inte?
Helt osannolikt att den skulle komma tillbaka iaf,, men oj vilken björntjänst de gjort oss!
Lucas blev verkligen så glad, han var helt salig resten av dagen!

Men han har nog fäst sig en hel del vid stand-in nallen oxå, för han har inte bara slutat ha den, utan den ska också med precis överallt *s* Så nu släpar han runt på TVÅ Lallar, som han säger! =D
Han e ju för ljuvlig...


Lucas och Lallarna! Gula nallen till vänster är "original-Lallen", och den bruna till höger är "stand-in Lallen".
Fast nu går de båda under namnet Lallarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0