Fjortis!

Ja, nu ska jag vara en riktig präktig FJORTIS!!
Men jag kan inte hjälpa det, jag blir sån ibland.

Den här låten måste lyssnas på! Klippet från YouTube nedan är lysande, text och musik.
Så skyll inte på att ni inte kan ladda ner, slå på högtalarna o lyssna!
För om man inte hört denna innan så har man inte hört någon power-ballad över huvud taget.
Är helt och fullkomligt beroende av Tallulah!


För den som gillade denna så har de en toppenbra till som måste lyssnas på!


Ja, jag vet, superfjortis o tjata om musik som man mååååste lyssna på,
men jag skrev inte ett helt inlägg med bara musiktexten *s*
För det är megafjortis! Låter YouTube göra dett jobbet åt mig hehe,,

Kommentarer
Postat av: Malin

Men dom är ju sååå bra :D

2008-08-17 @ 16:52:06
URL: http://www.minbebis.com/LillaMalin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0